Kadrę pedagogiczną przedszkola Artystyczno - Językowego ART SCHOOL tworzy zespół wykształconych i kreatywnych nauczycieli odznaczających się odpowiednimi predyspozycjami oraz umiejętnościami, realizujących niekonwencjonalny program pracy wychowawczej, dbających o ciepłą i przyjazną atmosferę.

Dyrektor Przedszkola Art School – Joanna Kileńska
magister edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel dyplomowany, egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, dyplomowany logopeda, absolwentka "Kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej z zakresu organizacji i zarządzania oświatą", nauczyciel z ponad 28 - letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, twórczyni licznych programów autorskich, realizatorka wielu nowatorskich projektów unijnych, pomysłodawczyni, założycielka i osoba prowadząca Gabinet Wspierania Rozwoju i Edukacji Dzieci i Młodzieży LOGOS, lider ogólnopolskiego projektu "Szkoła Współpracy", uczestniczka licznych szkoleń i kursów, m.in.: „Profesjonalista prawa pracy", „Organizacja prozdrowotnego systemu żywienia w szkołach", „Dyrektor nowoczesnego przedszkola w poszukiwaniu multimedialnych rozwiązań", „Praktyka stosowania prawa w oświacie", „Organizowanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej", „Zasady organizacji pracy szkoły" w ramach projektu systemowego „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół za szczególnym uwzględnieniem II i IV etapu edukacyjnego", „Ewaluacja, jako narzędzie uczenia się ludzi i rozwoju szkoły / placówki edukacyjnej.

Asystentka Dyrektora Przedszkola Art School oraz Zarządu Olsztyńskiej Grupy Edukacji Dziecięcej EDU - Anna Naworska
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku matematyka na Politechnice Gdańskiej oraz magisterskich na kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Warmińsko Mazurskim. Sympatyczna, rzetelna i sumienna z wiecznym uśmiechem na twarzy. Zainteresowaniami pani Ani są: komputery, motoryzacja, jazda na rowerze, pływanie i strzelectwo sportowe, czasem majsterkowanie a od niedawna także motocykle. Pani Ania serdecznie zaprasza i oczekuje na Państwa w sekretariacie przedszkola.

Asystentka Dyrektora Przedszkola Art School oraz Zarządu Olsztyńskiej Grupy Edukacji Dziecięcej EDU - Alicja Czulewicz
Po skończeniu studiów na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim zajmowałam się nauczaniem gry na instrumentach, kierowaniem zespołami wokalnymi. Po jakimś czasie chciałam spróbować czegoś innego i zajęłam się sprzedażą, obsługą administracyjną. Lubię żyć niestandardowo, a zajęcie się zawodowo innymi rzeczami niż szkolnictwo, poszerzyło moje spojrzenie na wiele spraw. Do tej pory jednak, największą moją pasją jest nadal muzyka i inspirowanie młodych osób do zajmowania się sztuką, zgłębianie rożnych postaw humanistycznych oraz tworzenie trwałych relacji, dzięki którym możemy wspólnie rozwijać nasze "małe dzieła".

Koordynator ds. dydaktyczno – wychowawczych – Wiktoria Kordalska
„Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku edukacja wczesnoszkolna z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną oraz studia magisterskie o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Posiadam kwalifikuje umożliwiające naukę języka angielskiego. Od dwóch lat zdobywam doświadczenie w prowadzeniu zajęć z elementami kodowania. Ukończyłam szkolenia, które pozwalają prowadzić zajęcia z kodowania i programowania. Jestem osobą optymistycznie nastawioną do życia, otwartą na ludzi. Kocham podróże oraz aktywnie spędzać wolny czas. W swojej pracy staram się być odpowiedzialna, konsekwentna i obowiązkowa. Lubię pracę z dziećmi i ich niespożytą energię, chęć do działania i ciekawość świata. Dokładam wszelkich starań, aby odkrywać dziecięce potencjały i stwarzać warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju naszym podopiecznym. Codzienne uśmiechy na twarzach dzieci są najpiękniejszym podziękowaniem za zaangażowanie w moją pracę.”

Koordynator ds. dydaktyczno – wychowawczych –  Magdalena Jarońska
„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego na kierunku Wczesna Edukacja, pedagogiem - animatorem turystyki, sportu i rekreacji, instruktorką jogi dla dzieci, edukatorem kodowania i programowania, Praca z dziećmi jest dla mnie przyjemnością. Osiąganie przez nie sukcesów jest zarówno moim powodzeniem.”   

Karolina Toporkiewicz 
„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyłam studia licencjackie o specjalnościach Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz Oligofrenopedagogika a także studia magisterskie o specjalności Filologia Polska. Szczególnie interesuje się zagadnieniem autyzmu, dlatego też uczestniczyłam w licznych szkoleniach m. in w zakresie terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera. W maju tego roku ukończyłam III – stopniowy kurs pedagogiczny z Terapii Behawioralnej, który pozwolił mi na pogłębienie i usystematyzowanie mojej wiedzy. Jestem osobą radosną i odpowiedzialną. Od zawsze chciałam pracować z dziećmi. Praca z nimi daje mi wiele radości i satysfakcji. Widząc uśmiech dziecka czuję się spełniona w roli nauczyciela. Staram się być najlepsza w tym, co robię, dbając przy tym o dobro i bezpieczeństwo swoich wychowanków.”

Katarzyna Demkowicz 
„Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie. Ukończyłam studia na kierunku pedagogika opiekuńcza, socjoterapia, a także medycyna rodzinna.
Od najmłodszych lat interesuje się tańcem. Próbowałam swoich sił w różnych stylach tanecznych, lecz najdłużej zajmuję się tańcem ludowym. Poza pracą w przedszkolu, wciąż czynnie biorę udział w szerzeniu kultury ludowej poprzez muzykę i taniec. W najbliższym czasie zamierzam ukończyć kurs instruktora tańca.”

Martyna Witulska 
Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Wczesna Edukacja. Obecnie w trakcie studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Opiekuńcza z Socjoterapią. Jestem typem społecznika, już od początku studiów działam w Samorządzie Studenckim oraz Kole Naukowym Wczesnej Edukacji.  Łatwo nawiązuję kontakty z innymi, zawsze marzyłam o pracy z dziećmi w przedszkolu. Największą satysfakcją z mojej pracy będzie radość dzieci.

Aleksandra Jastrzębska
„Ukończyłam edukację wczesnoszkolną i przedszkolną oraz pedagogikę opiekuńczą na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ostatnio ukończyłam studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, dlatego w swojej pracy za cel stawiam sobie poznanie indywidualnych potrzeb każdego wychowanka. Staram się wykorzystać różne formy dziecięcej aktywności twórczej w rozwoju intelektualnym, poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Uwielbiam w dzieciach ich ciągłą chęć odkrywania świata, w czym staram się im pomóc najlepiej, jak tylko potrafię. Każdy dzień to dla mnie wyzwanie, a uśmiech dziecka to najwspanialsza nagroda.”

Dominika Malanowska 
Urodziłam się i wychowałam w Olsztynie. Z przedszkolem Art School jestem związana od 2016 roku. W tym roku zdobyłam również tytuł nauczyciela oraz pracownika roku. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Na co dzień spełniam się, jako mama 4 letniego Gabriela. Zawsze uśmiechnięta i otwarta na nowe doświadczenia zawodowe. Cechuje mnie kreatywność, komunikatywność oraz pozytywne nastawienie w każdej sytuacji. Nieustannie podnoszę swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach. Uwielbiam spędzać czas z najbliższymi, a najważniejszą wartością jest dla mnie rodzina.”

Język angielski – lektor języka angielskiego - Adrianna Sochacka
„Z wykształcenia jestem anglistką i posiadam przygotowanie pedagogiczne. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku „Filologia angielska” oraz filologiczne studia magisterskie ze specjalnością nauczycielską w zakresie nauczania języka angielskiego. Jestem osobą o radosnym usposobieniu i cenię kontakt z dziećmi. Słowa Benjamna Franklina „Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę.” - to moje motto w pracy. Wierzę, że języka angielskiego można nauczyć dziecko wykorzystując jego naturalne wrodzone zdolności, włączając do tego ruch i zabawę.”

Taniec i Balet - Beata Kulgajuk
Instruktor Tańca w Szkole Tańca i Wdzięku B&W Przemienieccy. Przygodę z tańcem rozpoczęła 7 lat temu i nadal rozwija swoją pasję. Jako instruktor w szkole tańca pracuje od 2014 roku .Pozytywną energią i niespotkanym podejściem stara się rozwinąć w dzieciach pasję, wprowadzając ich w emocjonalny i pasjonujący świat tańca. „Taniec to nie tylko liczenie stopni w arabesque albo ile piruetów zdoła zrobić tancerz, to sztuka, w której trzeba znaleźć równowagę między wieloma rzeczami, równowagę, w której znajdzie się siebie i wrodzone możliwości” Roberto Bolle.

Kodowanie i programowanie, j. angielski – Wiktoria Kordalska 
„Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku edukacja wczesnoszkolna z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną oraz studia magisterskie o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Posiadam kwalifikuje umożliwiające naukę języka angielskiego. Od dwóch lat zdobywam doświadczenie w prowadzeniu zajęć z elementami kodowania. Ukończyłam szkolenia, które pozwalają prowadzić zajęcia z kodowania i programowania. Jestem osobą optymistycznie nastawioną do życia, otwartą na ludzi. Kocham podróże oraz aktywnie spędzać wolny czas. W swojej pracy staram się być odpowiedzialna, konsekwentna i obowiązkowa. Lubię prace z dziećmi i ich niespożytą energię, chęć do działania i ciekawość świata. Dokładam wszelkich starań, aby odkrywać dziecięce potencjały i stwarzać warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju naszym podopiecznym. Codzienne uśmiechy na twarzach dzieci są najpiękniejszym podziękowaniem za zaangażowanie w moją pracę.”

Artschoolowy Świat Muzyki i Tańca i Rytmika - Iwona Woźnicka-Chwiołka 
„Od ponad 30 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą w różnych placówkach oświatowych zajmuje się edukacją muzyczną, muzykoterapią i rytmiką. Po skończeniu studiów na kierunku Wychowanie Muzyczne rozpoczęła wielką muzyczną przygodę. Od 14 lat pracuje ze słuchaczami olsztyńskich uczelni. Zajęcia ruchowo - taneczne oraz instrumentarium Orffa - są Jej pasją, którą stara się zainteresować teraz Uczniów Art School.”

Zajęcia z cyklu Pływające dzieciaki – Basen - Aleksandra Harpak 
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku Fizjoterapia, instruktor Rekreacji Ruchowej - specjalność Pływanie, Ratownik Wopr, Sędzia Polskiego Związku Pływackiego Klasy II, absolwentka kursów: Proprioceptive Neuromuscular Facilitation- Pnf Podstawowy, Funkcjonalna Ocena I Terapia Tkanek Miękkich, Metoda Halliwick 1 Stopień, Podstawowych Zabiegów Resuscytacyjnych i Automatycznej Defibrylacji Zewnętrznej, Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.

Szachy - Mirosław Kaznowski 
II kategoria szachowa. Wiceprezes klubu szachowego do spraw organizacyjno-szkoleniowych UKS Debiut Dziesiątka Olsztyn. Sędzia II klasy z uprawnieniami międzynarodowymi FIDE (sędziowanie m.in. Mistrzostwa Polski Juniorów lata 2017 i 2018, Półfinały Mistrzostw Polski 2018, w obecnym roku będę sędziował na Półfinałach Mistrzostw Polski w Olecku w dniach 22-27 września, koordynator i sędzia główny Wojewódzkiej Ligi seniorów w 2018 i 2019 ). Prowadzę zajęcia szachowe od 6 lat głównie szkoły podstawowe oraz przedszkola, ale również zajęcia indywidualne

Warsztaty koncentracji uwagi z elementami jogi, kodowanie i programowanie - Magdalena Jarońska 
„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego na kierunku Wczesna Edukacja, pedagogiem - animatorem turystyki, sportu i rekreacji, instruktorką jogi dla dzieci, edukatorem kodowania i programowania, Praca z dziećmi jest dla mnie przyjemnością. Osiąganie przez nie sukcesów jest zarówno moim powodzeniem.”

Malarstwo i rysunek - Ewa Zawalich
„Jestem nauczycielem wychowania technicznego i plastyki. Moją pasją jest rysunek i malarstwo. Jestem osobą kreatywną, a praca z dziećmi daje mi bardzo dużo satysfakcji.”

Taniec i kultura ludowa - Katarzyna Demkowicz 
„Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie. Ukończyłam studia na kierunku pedagogika opiekuńcza, socjoterapia, a także medycyna rodzinna. Od najmłodszych lat interesuję się tańcem. Próbowałam swoich sił w różnych stylach tanecznych, lecz najdłużej zajmuję się tańcem ludowym. Poza pracą w przedszkolu, wciąż czynnie biorę udział w szerzeniu kultury ludowej poprzez muzykę i taniec.”

Akademia Informatyki i Robotyki COODi -  Robotyka 
Michał Gardziejewski - „W naszą pracę wkładamy serce, czas i wielkie pokłady pasji. Spełniamy się w tym, co robimy. Jest to zawód dla nas stworzony i naszym celem jest poszerzanie zakresu zajęć. Przez lata obserwujemy jak popularne stają się zajęcia robotyki wśród rodziców i jak bardzo chcemy inwestować w nasze dzieci. Staramy się dawać taką możliwość i sprostać wszystkim wymaganiom naszych klientów. Zajęcia prowadzone są przy użyciu klocków Lego z serii Mindstorm oraz WeDo. Są to zaawansowane zabawki, które możemy składać i rozkładać oraz dodatkowo programować. Na zajęciach uczymy dzieci języka programowania oraz jego stosowania. Dajemy zadania do wykonania i nadzorujemy cały proces. Nasze roboty potrafią reagować na światło, obraz, dźwięk i potrafią wykonywać również nasze polecenia. Są to świetne pomoce dydaktyczne, dzięki którym Twoje dziecko być może stanie się w przyszłości inżynierem czy naukowcem.”

Nauka gry na instrumentach – Pianino, Gitara, Flet oraz zajęcia wokalne – Alicja Czulewicz
„Po skończeniu studiów na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim zajmowałam się nauczaniem gry na instrumentach, kierowaniem zespołami wokalnymi. Po jakimś czasie chciałam spróbować czegoś innego i zajęłam się sprzedażą, obsługą administracyjną. Lubię żyć niestandardowo, a zajęcie się zawodowo innymi rzeczami niż szkolnictwo, poszerzyło moje spojrzenie na wiele spraw. Do tej pory jednak, największą moją pasją jest nadal muzyka i inspirowanie młodych osób do zajmowania się sztuką, zgłębianie rożnych postaw humanistycznych oraz tworzenie trwałych relacji, dzięki którym możemy wspólnie rozwijać nasze "małe dzieła"."

Kadra Przedszkola Art School ma bardzo dobry kontakt z dziećmi, dostrzega i rozumie ich potrzeby. Posiada dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie edukacji przedszkolnej.
W swojej pracy, wykorzystuje najnowsze koncepcje, metody i formy, które gwarantują nauczanie i wychowanie na najwyższym poziomie. Posiada uzdolnienia plastyczne, muzyczne i teatralne umożliwiające rozwijanie i kreowanie indywidualnych zainteresowań i talentów. Uwzględnia indywidualne podejście, zapewniając czas i uwagę każdemu dziecku.
Nasi nauczyciele są profesjonalistami w zakresie edukacji przedszkolnej.

Przedszkole Art School współpracuje z Zespołem Wczesnego Wspomagania Rozwoju działającym w naszej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej „Art-sukces” oraz w  Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1 w Olsztynie. W Przedszkolu działa "Punkt konsultacyjny dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym z problemami wychowawczymi, emocjonalnymi i poznawczymi".

Terapia logopedyczna - Joanna Kileńska 
dyplomowany logopeda, terapeuta prowadzący 
Gabinet Wspierania Rozwoju i Edukacji Dzieci i Młodzieży LOGOS - przeprowadza badania w celu wykrycia ewentualnych wad wymowy, organizuje indywidualną terapię logopedyczną, podczas, której prowadzi zabawy i ćwiczenia wspierające prawidłowy rozwój mowy dziecka. Prowadzi również cyklicznie zajęcia z cyklu "Zabawa słowem" mające na celu rozwój słuchu fonematycznego dzieci oraz spotkania z rodzicami w ramach Punktu konsultacji logopedycznych.

Logopeda i neurologopeda, terapeuta ręki, oligofrenopedagog –  Kamila Skowrońska
Dlaczego wybrałam pracę nauczyciela? Odpowiedź jest prosta… uwielbiam pracować z dziećmi.  Każdy dzień spędzony z nimi przynosi mi coś nowego, nowe doświadczenia, przeżycia oraz wspólnie osiągnięte sukcesy, małe i duże.  W trakcie pracy nauczyciela dostrzegłam różne potrzeby dzieci, którym chciałam sprostać, dlatego ukończyłam studia logopedyczne i oligofrenopedagogiczne oraz ciągle wzbogacam swój warsztat pracy przez szkolenia i warsztaty. W dzieciakach tkwi ogromny potencjał, który pragnę rozwijać i daje mi to ogromną satysfakcję.”

Logopeda - Aleksandra Wiszowata
 „Ukończyłam studia logopedyczne I i II stopnia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Podczas studiów udzielałam się w Studenckiej Poradni Logopedycznej UWM, gdzie miałam pod opieką dzieci i osoby dorosłe, jednak to praca z najmłodszymi cieszyła mnie najbardziej. Logopedia to niezwykle ciekawa i szeroka dziedzina nauki, dlatego nieustannie staram się rozwijać zawodowo poprzez uczestniczenie w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Zajęcia z przedszkolakami staram się prowadzić w formie zabawy, by dzieci nie tylko usprawniały swoją wymowę i zdolności komunikacyjne, ale również miały z tego frajdę. Od zawsze lubiłam zajęcia plastyczne i manualne, co udało mi się połączyć z pracą dzięki ukończeniu szkolenia Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej. Chętnie wplatam elementy tej terapii w ćwiczenia logopedyczne. Praca z dziećmi nieustannie mnie zaskakuje i uczy czegoś nowego. Daje mi też dużo satysfakcji, a sukcesy i postępy moich podopiecznych sprawiają mi ogromną radość.”

Terapia Integracji Sensorycznej, Provider metody Neuroflow ATS – treningu przetwarzania słuchowego, neuropsychologiczna diagnoza dziecka – Magdalena Majdecka 
Pedagog, nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka: Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie – studia licencjackie – pedagogika wczesnoszkolna, Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie – studia wyższe magisterskie kierunek – wczesnoszkolna edukacja zintegrowana, Wyższej Szkoły im. Pawła Włodkowica w Płocku, studia podyplomowe – wychowanie przedszkolne, Pomorskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej w Gdyni, studia podyplomowe – oligofrenopedagogika, Letniej Szkoły Glottodydaktyki w Sopocie w zakresie edukacji przedszkolnej i nauczania zintegrowanego, Wyższej Szkoły Społeczno - Ekonomicznej w Gdańsku - studia podyplomowe - integracja sensoryczna, posiada Certyfikat terapeuty Integracji Sensorycznej. Uczestniczka szkoleń: Metoda projektu w edukacji przedszkolnej, Szkoła dla rodziców i wychowawców, Glottodydaktyczna ocena nowych podstaw programowych wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, Dziecko z trudnościami w uczeniu się i problemami zachowania w aspekcie teorii integracji sensorycznej, Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard, Terapia ręki, Metoda Integracji Sensorycznej w terapii dzieci autystycznych, Diagnoza Integracji Sensorycznej, Plany terapii Integracji sensorycznej, Wykorzystanie sylabowego sposobu nauki czytania w pracy z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, Trening astronautyczny, badanie widzenia oraz zintegrowane przedsionkowe, słuchowe i wizualne strategie terapeutyczne – Mary Kawar, dziecięcego masażu Shantala. Prowadzona przez nią indywidualna terapia integracji sensorycznej ma postać „naukowej zabawy".

Ortoptyk/Pleoptyk - Magdalena Rogowska-Roszczyk 
„Od ponad dziesięciu lat jestem związana z branżą okulistyczno-optyczną. Poszerzając swoją wiedzę i doświadczenie, skierowałam swoją drogę ku terapii wzrokowej dzieci i młodzieży. Posiadam wieloletnią praktykę w korekcji wad wzroku i doboru pomocy optycznych. Medyczna Szkoła w Warszawie, kierunek Ortoptystka, uzyskanie dyplomu Szkoła policealna, kierunek Technik Optyk – uzyskanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Uniwersytet Warmińsko-Mazurski  w Olsztynie,  kierunek Technologia Żywności i Żywienia Człowieka- uzyskanie dyplomu i tytułu magister, inżynier. W wolnych chwilach biegam, tańczę, zaczytuje się w książkach, a zimą kąpię się w przeręblu. W placówce oferuję pełną diagnostykę zeza i niedowidzenia, z pomiarem ostrości wzroku, ruchomości gałek ocznych, badań obuocznego widzenia, a także terapii wykrytych zaburzeń.”

Zajęcia sportowe - Patrycja Czebatul – fizjoterapeutka 
absolwentka Olsztyńskiej Szkoły Wyższej na kierunku fizjoterapia. Uczestniczka licznych kursów, warsztatów i szkoleń.  Zajmuję się głównie rehabilitacją ruchową i terapią manualną dzieci i dorosłych. Prowadzę różnorodne zajęcia sportowe dla dzieci, dorosłych oraz rodziców z dziećmi – jako sposób na wspólne spędzenie czasu.

Rehabilitacja - Adrian Tański
„Jestem absolwentem Olsztyńskiej Szkoły Wyższej im. Józefa Rusieckiego na kierunku Fizjoterapia. Ukończyłem także Szkołę Policealną ,,Medyk” im. Zbigniewa Religii w Olsztynie o profilu technik masażysta. W Olsztyńskiej Grupie Edukacji Dziecięcej EDU prowadzę zajęcia indywidualne z rehabilitacji ruchowej. Jestem licencjonowanym instruktorem pływania i rekreacji ruchowej, prowadzę terapię w wodzie oraz pływanie korekcyjne. Dodatkowo posiadam uprawnienia ratownika wodnego. W pracy fizjoterapeuty staram się, aby zajęcia dla dzieci były wyczekiwaną chwilą, a nie przymusowym obowiązkiem. Największą nagrodą oraz satysfakcją jest dla mnie uśmiech na twarzy moich podopiecznych.”

Psycholog - Magdalena Piórkowska 
„Jestem absolwentką studiów psychologicznych. Ukończyłam także studia podyplomowe o kierunku przygotowanie pedagogiczne. Wykonywanie zawodu psychologa daje mi ogromną satysfakcję. Z chęcią zgłębiam wiedzę z dziedziny psychologii poprzez czytanie fachowej literatury, udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, kursach. Jestem szczęśliwą mama dwójki dzieci. Uwielbiam podróże. Jestem osobą otwartą, komunikatywną, lubię poznawać nowych ludzi a także miejsca.”

Szefowa kuchni
Sylwia Siwiec – „Dbam o to, aby Państwa dzieci miały zawsze pełne brzuszki. Pracuję w Art School od 2014 roku, ale jestem kucharzem praktycznie od zawsze. Kocham to, co robię, lubię pracę z dziećmi, a gotowanie to moja pasja. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jestem w stanie zapewnić wyżywienie każdemu dziecku, nawet temu z alergiami pokarmowymi. W kuchni pracujemy w zespole 7-osobowym, mamy w naszych szeregach cukiernika „z prawdziwego zdarzenia” – Panią Anię, której wypieki można posmakować na najróżniejszych uroczystościach w naszej placówce, można też u niej zamówić tort na urodziny dziecka.”

Dietetyk - Agnieszka Jamiołkowska
„Jestem absolwentką dietetyki na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Uważam, że dieta to nie tylko sposób żywienia, a element stylu życia, od którego zależy nasze samopoczucie i stan zdrowia. Gotowanie to moja pasja, lubię gotować szybko, smacznie i zdrowo. Kolejną pasją są podróże i degustacja regionalnych dań oraz obserwacja różnych zwyczajów żywieniowych. Wolny czas spędzam aktywnie, na siłowni lub biegając na świeżym powietrzu.”

Pani pielęgniarka - Iwona Kaczyńska
mgr położnictwa, absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – specjalizacja: Położnictwo i Marketing i Zarządzenia w Służbie Zdrowia. Z małymi dziećmi pracuje od 25 lat, uwielbia Je.

Szefowa pomocy nauczycieli – Magdalena Kęsicka 
„Jestem dyplomowaną opiekunką dziecięcą. Uwielbiam dzieci. Praca z nimi to moja pasja, moja miłość, moje szczęście. Cały czas staram się podwyższać swoje kwalifikacje. Dowodem na to, jest uzyskany przeze mnie dyplom opiekuna medycznego oraz ukończony kurs z integracji sensorycznej. W mojej pracy najważniejsze jest bezpieczeństwo dzieci, uśmiech na twarzy oraz ich rozwój: w sferze motoryki (małej i dużej), sensomotoryki, uczuć i emocji, kontaktach społecznych oraz mowie i myśleniu. Mam bzika na punkcie czystości. Oto mój zespół:
Ania Senkbeil, Natalia Dymek, Ewelina Jeszczenko, Cecylia Czech, Wioletta Kurłowicz, Mirosława Bednarczyk.